Rainbow Collection lanceert ‘Shake the World’ campagne
Rainbow Collection lanceert op 6 juni haar tweede fair trade campagne ‘Shake the World’. De organisatie wil iedereen oproepen om bij te dragen aan de Millennium Doelen. Dit met het uiteindelijke voornemen om in 2015 de wereldarmoede gehalveerd te hebben.
Wie is Rainbow Collection
Rainbow Collection is de organisatie achter het Oranje fair trade kralenarmbandje. Dit armbandje was gemaakt door ambachtsvrouwen in Zuid-Afrika en was de WK hit van vorige zomer. De 100.000 armbandjes waren toen in drie weken uitverkocht.
De organistatie van Shake the World wil de mensen wakker schudden door een bewustwordingscampagne. Met de armbandjes laat je zien dat je de campagne steunt. Op de website en Facebook zijn tips en trucs te vinden over hoe je zelf kunt bijdragen aan de doelen. Ook worden elke dag Shaking tweets via Twitter verstuurd. Daarnaast zullen ze aanwezig zijn bij verschillende evenementen en festivals. Je kunt ze deze zomer onder andere vinden op Mysteryland.
De armbandjes zijn in 8 kleuren verkrijgbaar en zijn vanaf 16 juni te koop bij WAAR winkels, Wereldwinkels en de webshop www.goodforall.eu voor 2,50 euro.