Lidl is vrijdag begonnen met een grote advertentiecampagne in verschillende landelijke dagbladen en is een duurzaam charmeoffensief gestart. Ze zet zichzelf in de schijnwerpers als supermarktketen die kiest voor milieuvriendelijke en eerlijke producten.
Eerlijke producten voor iedereen toegankelijk
In de advertenties schrijft Lidl dat het assortiment âeen perfecte balans tussen prijs, kwaliteit en duurzaamheidâ heeft. De prioriteit ligt bij de productkwaliteit. De organisatie schermt in de advertenties met duurzame logoâs van âOp weg naar morgenâ, MSC en Faitrade. Directeur Peter dâAngremond van Fairtrade Nederland wordt geciteerd : âLidl is een uitstekende partner voor Fairtrade. Het assortiment onder het Fairglobe-huismerk van Lidl groeit en Lidl is het bewijs dat eerlijke producten voor iedereen toegankelijk zijn.â
Samenwerking met tv-kok Ramon Beuk
Een paar dagen geleden kondigde Lidl aan samen te gaan werken met tv-kok en Telegraaf-columnist Ramon Beuk. Dit nieuwe Lidl-gezicht zegt in de advertenties in de vrijdagkranten voor duurzaamheid en kwaliteit te staan. âProducten van Lidl zijn goed om mee te koken en nog goedkoop ook. Ik vind het een uitdaging om te laten zien hoe je op een eenvoudige manier een mooi resultaat kan behalen voor weinig geld.â
Geef een reactie